marți, 28 iunie 2011

noapte alba

Cum spuneam si mai demult, toata lumea zice "Nu" dupa o betie si dupa nenumaratele seri lungi. Trecand peste formalitati, am avut o noapte alba. Dupa ce bei, intotdeauna prinzi curaj asa cum am facut si eu... Din 20 de oameni, 3 faceau concurs de dans, restul se uitau. Unul din aceia 3 eram si eu. Prin incercarea mea esuata de a dansa perfect dupa ce am baut, am cazut. Bineinteles, omu' avea si casa in panta si am luat-o la vale. Genuchii mei sunt buliti amandoi si guess what, cand m-am trezit de dimineata, ca deh, am mai plecat si la ora 5 de acolo, mi-am mai gasit inca doua vanatai. Si mergeam la 5 jumate pe drum de tara cu o sanda rupta, pantaloni scurti si un tricou nu al meu in timp ce soferii claxonau intr-o bucurie totala. Dar cum se spune 'sa facem haz de necaz', asa ca hai sa radem! Ca astea sunt amintirile de care mai incolo o sa ne povestim cu zambetul pana la urechi. Si prin toata agitatia, ranile, vanataile, somnul de o ora si mirosul vag de visinata imprimat pe haine, mi-am facut doi noi prieteni. Happy ending! 
P.S: Se potriveste replica 'to be continued' :) 
See ya.xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.