miercuri, 13 iulie 2011

E panică rău

Ie ie ie panică rău. Sooo Lili a spus ”Telefonul de la baie!” și de atunci totul s-a schimbat. A plecat în căutarea telefonului pierdut... și s-a întors. Data trecută când Yeti a venit la Lili Cel Atotputernic și a văzut lumina cea roșie, a luat-o razna și a început să se uite la desene animate. Cu imagini full HD. ”Rece și multă gheață.” dar ei ne spionează. Sunt spionii lui Bulănescu, în curând pe micile ecrane de la zero euroi. Michael Jackson a revenit pe marile ecrane. TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP a făcut înainte să aterizeze. TRIIIIIIIIIIP URAAAAAT a zis când a aterizat.


Eu; uite ce înghețată are piticu ăla cu trandafiri
El; Care mă? ăla de lângă ciuperca aiaa?

eu:Dau muie la curioși,
el;Asta înseamnă că nu mai mănînc semințe?

Florin Salam mă rupe. nu pot sa creeeeeed! Băi Lili...

Eu am zis: că nu sunt câine pentru că latru. și sunt genial și de fapt și de drept nu sunt. ”băi eu am zis asta?” ”da” . năăăăăăă fără entăr.

Hahahaha. (cu castronu de coji de semințe în brațe.)
”Intri pe un culoar...” ”BUUUUF!!” impact direct cu castronu de semințe pe fața mea! Lu(K)cy has won the show and signed out. A doua oară nu o mai fac. BOOM, impact din nou. NU POT SĂ CRED! tot soțul meu tractorist de 30 de ani curăță.



Good night,Tammy.
Posse cat
xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.