sâmbătă, 16 iulie 2011

Într-o continuă căutare

Aştept. -Ce aştept?-
Să fii doar al meu. Cine ești tu, acesta căruia îi scriu? Amândoi peste toată lumea.
"nu ştiu de cine, de ce. dar mi-e dor. am să scriu pe blog."
Mi-am luat o haină groasă şi m-am pregătit de plecare. Am o ţigară în buzunar, nu am brichetă. Mă uit în gol şi te aştept să îmi zâmbeşti. Dar în seara asta te-am pierdut printre celelalte stele... Nu te cunosc, cine ești în de-mi apari în vise? Nu te mai simt aproape. Dar astăzi sunt tristă. -Fugi- voi pleca undeva. Nimeni nu mă va mai gasi. Mă ascund pe un drum sinistru.
Ah, sau nu.


Mi-am pus căştile în urechi şi am plecat din nou pe acelaşi drum lăturalnic.
Haide vino, vino... să fim iar noi doi.


Singurătate. Melancolie. Nebuneală. Fără somn. Lumină. Apă tulbure. Gelozie. 
                                              Roşu. Noapte. Tren. Vama Veche. 
                                                             Fum. Vodkă. Pasiune. Foc. O primă dată.




Fericirea mea a zburat odată cu capul meu. Şi cu zilele frumoase şi parcă fericite de vară. Am plecat şi am rămas singură. Nicio Lucy nu îţi oferă ajutor sau linişte în momente de criză şi panică.
"Uite infinitul!" am spus în timp ce mă uitam insistent la brăţara mea fosforescentă. Genial. Mintea mea iar complotează împotriva mea şi spun tâmpenii.


-Eh, de parcă ar fi prima dată...-
Delirez!
Sau... poate nu. sau nu. nu ştiu. e un semn de delir. -da- aştept.
Şi o să tot aştept. Oare iubesc? Nu ştiu. Mă întreb dacă voi putea afla vreodată.

În seara asta vreau doar să plâng, să mă eliberez, să urlu. 

cât de tare pot eu.





xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.