vineri, 15 iulie 2011

Azi ai plecat

Dragul meu, doar de aş putea să apăs pe numele tău din agenda mea din telefon ... şi să fii al meu. Doar tu şi eu, fără griji, fără timp, fără nimic - Decât o ţigară sau două. Îmi faci creieraşul să zboare şi să atingă acel univers irefutabil.
Momentan, nu îmi pasă de cer. Pentru prima dată când mi se întâmplă, în loc să privesc cerul, îmi privesc picioarele. Savurez o ultimă ţigară pentru că am intrat în pană. Ascult Travka. Aştept un vehicul care să mă poată duce acasă pentru că până acum am rătăcit aiurea pe drum-ca de obicei, fără nicio destinaţie. Mi-e dor de tine deja, eşti Luceafărul la care mă uit 4 ore în fiecare noapte. Eşti acolo şi mă priveşti insistent şi îmi zâmbeşti. Fără ca eu să îţi fac vreun semn că te ştiu acolo sau nu. Da. Multă bere. Mult râs. Fix. 11 fix.


Când am să te mai văd? Când ai să îţi mai faci iar apariţia din umbră? Sper să fii bine şi să ştii că ...

Îmi fac bagajele.
xoxo

2 comentarii:

bagă mare cu comentatu.