miercuri, 23 martie 2011

No Paranoia

Ai fumat, da? ca am facut-o eu si am sa va dau toate detaliile sentimentelor pe care le am acum in mine. Frica,am intrat in PARANOIA, oameni buni. vocile din capul meu imi zic 'esti trista' cand privesc pe geam, apoi din spatele meu se aude o alta voce de femeie 'hai, vii la mine? VII LA MINE?" si ma sperii, ma intorc, era un barbat. ma uit din nou pe geam convinsa ca e doar in capul meu, stii. dar o ultima voce, cand coboram imi zice "bine atunci. ne vedem sus" am luat-o ca pe un mesaj, din pacate. asta e paranoia, pipal. am ajuns acasa cu 5 minute in urma, credeam ca mama vorbeste la telefon, nu vorbea deloc. si cand m'am dus afara o aud din spate "poate nu pleci prea devreme." o iau RrraAaZZznnA. am nevoie de cineva cu care sa vorbesc acum f2f, adica face to face = fata in fata. miriana ma tot innebuneste cu mesajele ei, dar n'am chef de ea. mestec o biluta mentolata de la noul kent click, a trebuit sa-l incerc, desigur. ma gandesc la cineva care as vrea sa intre pe mess, poate intra. wish me luck! see you soon. xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.