joi, 24 martie 2011

Amintiri puternice

<<ascultam Ultima ploaie catarata pe balconul de la casa noua. ma uit la stele si ma gandesc. mi-e dor.7 august, next song. imi place cand ne intalnim, ne povestim, ne intrebam 'cum o mai duci?'... nu ne mai cunoastem. hai sa fugim undeva departe sa ne cunoastem din nou. cum ar fi sa plecam undeva singuri? in ciuda tuturor neintelegerilor, tot ai ramas tu. asculta melodia x. poate ma asculti, poate nu. poate'mi citesti mesajele sau le dai direct Sterge, dar stiu macar ca iti spun ce simt. as vrea sa stai cu mine aici sa vezi ce vad si eu. te'as fi sunat, dar a fost mai bine sa'ti dau mesaje. nu mai trece nicio masina, e liniste. doar eu si muzica. cand vreau sa te sun, ceva ma opreste si sun pe altcineva ca sa uit...remember us and all we used to be. desi a trecut atata timp, inca ma gandesc la el. m-a ranit atat de mult, atunci de ce dracu' tot il mai vreau uneori?! >> xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.