miercuri, 13 aprilie 2011

Good morning, sunshine

Neata, dragi ascultatori ai radio Tatarani.
In direct aici la ora 5:58 pentru voi, Dj Irniz0rel boss. In 2 minute ceasul va bate ora 6:00 si lumea se trezeste sa plece la munca, dar spre deosebire de voi eu n-am dormit in noaptea asta si am stat si am meditat. (prin bere, tigari si fun) 
V-am pregatit o clasica melodie care sa va trezeasca frumos din somn . ROMANIA, TREZESTE-TE! 
Wake up, ppl. mergeti la munca, la scoala, unde trebuie. o sa fie o zi calda da' nu prea afara, stratul de ozon va atinge pamantul si o sa fie ploaie radioactiva, dar daca aveti umbrele no problemo ca nu vi le topeste. sau poate... cine stie. 
O alta melodie care sa va trezeasca: In & Out of love. 
se pare ca lumea de dimineata nu e chiar atat de binedispusa, nimeni nu vrea sa imi raspunda la telefon. e ora 6:00 ! NEATA ! 
Hei, tocmai mi-am amintit de S. si de plimbarea noastra la mare. mi-e dor de tine, come home faster ! See you later. @ Supernatural
xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.