duminică, 3 aprilie 2011

Shape of my heart

Stii sentimentul ala de self confidence care in acelasi timp e si nesigur? 
nu sunt chiar mandra de ce am realizat pana acum, dar in acelasi timp sunt. 
cand eram mica nu ma gandeam ca o sa ajung asa cum ma vad acum, dar incep sa deschid ochii sa vad cum e lumea defapt. stiu ca am ramas cu acelasi vis de atunci... pana acum. n-am sa evit asta. viata mea o sa depinda de asta. se spune ca asta e perioada in care te decizi ce vrei sa faci, dar eu nu vreau sa fac asta acum. abia mi-am inceput al treilea stadiu din scoala, si vreau doar sa ma distrez. o sa ating nirvana intr-o buna zi si o sa imi amintesc <uite ce bine ca la varsta aia vroiam doar sa ma distrez> pentru ca stiu ca odata o sa imi vina mintea la cap si o sa-mi dau seama ce vreau sa fac in viitor. dar pentru mine , varsta asta e una de relax si de trait viata la maxim. sau simplicity. depinde de caracter. eu ma includ in ambele.
am momente in care vreau sa petrec cat mai mult, sa beau si so on.
si momente in care ma trezesc dimineata, ma intind, imi fac o cafea si fumez o tigara. levenesc.
xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bagă mare cu comentatu.